středa 23. května 2012

Nehoda Ewy Farné

Mezi námi fanoušky Ewy Farné je teď vcelku pochopitelně hlavním tématem její dopravní nehoda. Je to pro nás všechny velký šok a nutno říct, že minimálně pro mě i docela zklamání, přeci jenom až takhle nezodpovědné chování bych od ní nečekal.

Co mě mrzí snad ještě víc, je to, jak se snaží očistit. Přestože jsem k bulváru skeptický, už proto, že se tentokrát neodvolával na "důvěryhodný zdroj," ale citoval policejního mluvčího, je navýsost pravděpodobné, že nějaký alkohol nadýchala, byť 0,8 promile není stav "sotva lezla," jak se ten stejný bulvár snaží namluvit. A přestože hlavním viníkem je zřejmě skutečně únava, ani to není omluva, protože ani únava není stav, který by se slučoval se stavem způsobilým k řízení vozidla.

Je to o zodpovědnosti. Zodpovědnosti vůči sobě samému, vůči ostatním, vůči všem, kterým ona jako veřejně známá osobnost byla a je vzorem. Proto mě, a asi nejen mě, to tak mrzí.

Přestože to teď vypadá, že jsem na Ewu možná až moc tvrdý a přísný nebo že nad ní snad lámu hůl, není tomu tak. Pro mě je to pořád skvělá zpěvačka a pořád osobnost, které si vážím. A budu ještě víc, pokud se z této lekce, kterou jí osud přichystal (a která přes všechno to, co za ní doslovně i přeneseně zaplatila, ji vyšla ještě velmi lacino), náležitě poučí.

P.S.: Pevně doufám, že se co nejdříve uzdraví a vrátí se na koncertní pódia.

Vrak Ewina automobilu

Komentovat přes facebook:

Žádné komentáře: